5 Ekim 2015 Pazartesi

Windows 10 Simgelerin Otomatik Yer değiştirmesi



Başlığı sığdıramadığım için kısa kestim :) belki de ne diyo bu çocuk dediniz ama çok can sıkıcı bi durum inanın... Uzun zaman önce Windows 10 rezervemi ettirmiştim ama sadece sıra bekliyordum :) ve beklenen gün geldi windows 10 u ttnet in adil kullanım kotası sınırına inat 3mbit hızla indirdim ve kurulum bitti masaüstüm geldi çok süper :).. Değişen her şeyi severim hele ki sürekli kullanıyosam...  programlarımı, skystar 2 tv kartımı falan denedim windows 10 da çalışmayan yok sevindim.. Standart masaüstü sıralamamı yaptım işte üstte bilgisayarım allta ağ bağlantıları, belgelerim,mp3ler.....
. sonra sağ click YENİLE dedim ve OFF konuma geçti beynim,benim  sıralama iptal  her şeyi alfabetik olarak eskiye döndürdü PC inatla yeniden sıraladım ve YENİLE dedim pat !! yine aynı... Biraz sektirdim nasıl basit bi hatadır bu diye ancak çok can sıkan bi durum alıştığınız yere mouse u götürüyosunz ve bakıyosunuz aradığınız şey o değil.... Çok uzattım galiba çözüm için regedit de kayıt defterleriyle falan uğraştırıp size mekik dokutmayacağım :) ..
   Sıkıntı sebebi olarak herkezin dediği ESET ,ancak direk olarak eset olacağını düşünmüyorum çünkü ben eset i silmeden ayarıyla oynamadan aşağıdaki dosyayla bu işi çözdüm...

Dosyayı kendi google driveıma ekledim silinme gibi bi durumu yok... Kesin ve en hızlı çözüm şu an pc mi sorunsuz kullanıyorum..

930bayt lık dosyayı virüs taramasından vs geçirdim buyrun caps ı

Eveeet sıra geldi dosyamızı paylaşmaya :) Aşağıdaki download butonuna basarak indirebilirsiniz... Dosyayı rar ladım, rar şifresi vs yoktur.