13 Mart 2015 Cuma

Led tv LG mi Samsung Mu ?


Uzun zamandır yazamıyorum bloga farkındaınızdır. Yetkili serviste çalışmak nerdeyse günümün çoğunluğunu götürüyor ama her gün yeni bişeyler öğreniyorum. Birden fazla markanın servisi olmak da ayrı bi onur olsa gerek :), neyse gelelim  konumuza gittiğimiz yerlerde de en çok sorulan soru bu zaten... Yeni tv aldım Lg ama Samsung mu daha iyi, samsung aldım ama LG mi iyi ? :)..
Kötü diyemiyoruz zaten de çevir kazı yanmasın hesabı bişeyler geveliyoruz biz de gelelim işin özüne...
       Led TV  teknolojisinde LG ve Samsung
  • LG panelleri gerçekten sağlam üretilmiş fakat samsungun genelde üst model cihazlarına özen gösterdiğine şahit oldum F7000 F8000 modelleri gibi
  •    LG nin panel(ekran) önündeki koruma paneli diğerlerine göre LG yi biraz dayanıklı hale getiriyor fakat bu koruma paneli ister istemez görüntüyü biraz matlaştırıyor.. Samsung da direkt ekrana baktığınız için görüntü biraz daha parlak fakat bazen ciddi şekilde göz yorabiliyor... 
  •   LG dışardan bağlanan cihazlarla tam uyum( klavye mouse, 2TB a kadar HDD...) sağlarken samsung a bi klavye takmak istediğizde  paraya kıyıp illa ki samsung un kendi üretimi olan Smart Klavye almanız gerekiyor...
  •    LG nin yeni webos  işletim sistemli cihazları internette sörf ve apps(uygulama) konusunda cidden güzel işler yapıyor... Samsung da yeni tv lerinde yakın zamanda Tizen işletim sistemine geçiş yapacağını duyurdu zaten bu da işletim sisteminin önemini gösteriyor...
  •   3D konusunda LG gerçekten işi çözmüş pilsiz ve hafif gözlükler süper iş çıkartıyor ve gözlük fiyatları da gayet uygun fakat samsung da işler tam tersine pille çalışan elektronik gözlükler bazen titreme yaptığını (bazı modellerde ) fark edebiliyorsunuz ve bu gözlükler oldukça da pahalı..
  •  Üretim olarak Lg nin led tvlerinde polonya da üretildiğini ,samsung da da china yazısını görebiliyorsunuz... Şirketlerin üretim yerleri  kaliteye  etki etmez muhtemelen ancak LG nin yine çoğu cihazında metal kasa ve çerçeve( LG LB652 vs  samsung H5070 kullandığı kaliteye önem verdiğini gösteriyor bence ...






İşin özü şu ki hangi markayı tercih ederseniz edin pişman olmayacağınız kesin fakat bi markaya karar vermeden önce nelere ihtiyaç duyduğunuza karar vererek giderseniz daha iyi olur. 3D filmin ne olduğunu bilmeden gidip 3D li bi cihaz alıyorsanız zaten başlıca hatayı yapmışsınız demektir :)Televizyonda lg mi samsung mu,Led tv alıcam samsung LG, Samsung mu alayım Lg tv  mi akıllı kumanda lg samsung modeller ,karşılaştırma