6 Temmuz 2013 Cumartesi

İphone 4S Alma Maceram :)

Uzun zamandır telefonumu değiştirmiyodum biliyosunuz. Gerçi S2 beni fazlasıyla mutlu ediyo yine değiştirmedim duruyo fakat yanına arkadaş yaptım bi tane :).. İsmi İphone 4S :). Aslında oldum olası karşıydım iphone fiyatlarına benzeri cihazlardan 2 kat fazla fiyata atılması can sıkıcı bi durumdu geçekten  fakat bi forum sitesinin 2. el bölümünde gezerken Pasaport kaydı olmayan 32 gb lık Beyaz İphone 4s i 750 Tl den 12 taksitle almaya anlaştık ve cihazı aldım ki orjinal kutusunda tüm aksesuarlarıyla en ufak çiziği olmayan iphone
elime geçti gerçekten de ucuza aldım çünkü 700-750 tl ye Galaxy S3 mini veriyolar :). Tabi iphone u aldım bitti denilmiyormuş telefoncu bi abimden öğrendim onu da, Sim kilit sorgulaması,Sıvı temas göstergeleri,hangi ülke ve operatörden alındığı vs vs hepsinin ayrı ayrı kontrolünü yaptırdım simkilitsiz süper ötesi cihaz olduğunu da öğrendim fakat işin asıl zor kısmı olan Pasaport Kaydı kaldı geriye :). Yurtdışına çıkma gibi bi ihmalim yok en fazla kıbrıs a giderim o da yazın gidemem çünkü bilet fiyatları dudak uçuklatıyo derken derken sağolsun iş yerimden bi abimin akrabası yurt dışına gidip gelmiş şansıma benim telefon elime geçtiği gün Türkiye ye giriş yapmış :) . Hemen işlemlere başladık Pasaport kaydı işlemlerini bi sonraki yazımda anlatıcam haaa bi de normal sim i Mikro sim yapma çizelgesi var elimde,2 dk da normal sim kartınızı kalem ve makas la mikro sim haline getireceksiniz. En kısa zamanda anlatıcam onları da takipte kalın...
Etiketler: İphone 4S,fiyatı,pasaport kayıt işlemi,sim kilit sorgusu,iphone free carrier check,iphone ücretsiz simkilit sorgusu