6 Mart 2013 Çarşamba

Tamir Olmayan Kartım Zotac GTX 275 :(

ati vs nvidia
Daha önce ŞU yazımda ekran kartımın bozulduğunu yazmıştım. Tabi ki ekran kartımın perte çıkmasından sonra malesef bloga da yazı yazamadım. Kart bozulduğundan 3 gün sonra falan online bi şekilde tamirci aradım ve Kazal Bilişim adında İstanbul dan bi firma buldum firma sitesinde oldukça iyi reklam yapmış gerçekten de. Dedim benim 275 Amp kartı da yapabilir misiniz ? yapalım bakalım edelim dediler gönderim. Tabi gönderdikten sonra 15 gün falan kazal bilişimden ses çıkmadı :). Acaba unuttular mı diye bi arayım dedim uğraşıyoruz falan dediler de yalan çünkü ben dedikten sonra başladılar :). Bios değiştirmişler bi parça beklediler falan derken kartın tamir olmayacağı haberi 20. günde falan telefonla bildirildi. Tabi yapacak bişey yok tamir olsaydı iyi kötü maaşlar bi düzene girene kadar kullanacaktım :).
Fakat acilinden yeni kart arayışına girim elbette yeni alacağım kart kesinlikle Nvidia olmayacak çünkü benim nvidia yı tercih sebebim hep physx teknolojisinden dolayıydı gtx275 imde ben bişey yapmadan bozulunca nvidia dan iyice soğudum . Artık ati chipsetli kart alacağım.Sapphire 7850 7870 arasında gidip geliyorum elbette 7870 daha iyi performans sunuyo fakat fiyatı da bi o kadar fazla 7850 den.. Ya biraz daha bekleyip 7870in düşmesini bekleyeceğim ya da uygun fiyata bi 2gb 7850 alacağım. Karar vermek gerçekten zor fakat kararı etkileyen en önemli şey de elbette ki karta ayırdığınız nakit :)..

Benim gibi iki arada bi derede kalan olursa aşağıdaki resime bakarak biraz fikir sahibi olacaklarını düşünüyorum En azından HD 7850-7870 arasındaki farkı/farkları görürler

HD7850 vs HD7870