1 Şubat 2013 Cuma

HTC One X Yalan Oldu-Galaxy S2 Aldim

galaxy s2

Bikaç gün önce ŞU yazımda sevinerek yazdığım yazımda Galaxy Y yi sattığımı ve HTC One X siparişini verdiğimi yazmıştım :). Fakat gittigidiyor üzerinden aldığım htc one x işi yılan hikayesine döndü .. Satıcı kargo süresini uzattı biraz kıllandım tabi :). Geliyo gidiyo gelicek falan derken uzadı işler. neyse dedim tüccarlıkta olabilir bu tür şeyler. Sonra internette biraz araştırdm ki HTC ONE X in birebir kopya çin işlerinin olduğunu gördüm... Orjinal ve orjinal olmayanı yan yana koymuşlar fiziksel olarak birbirlerinden gram fark yok :).
Tabi hal böyle olunca içime kurt düştü sabaha kadar araştırdım işe geç kaldım vs. vs. en sonunda satıcıya yazdığım    mesaj şuydu ''Merhabalar sattığınız cihaz 1.sınıf replika ise hiç göndermeyiniz çünkü yıllardır bu işin içindeyim ve iade etmeye vaktim olmadığı için beni yormayın'' yazdım ve satıcı bu saatten sonra kıvırmaya başladı hocam gelmedi elime ulaşmadı.İsterseniz iptal edeyim olmadı bikaç gün daha bekleyin falan filan :). Hemen iptal ettirip Galaxy S2 aldım..Diyeceğim şu ki bişey almadan muhakkak internetten araştırın satıcıyı araştırın cihazı bulunduğunuz çevreden elinize alın bakın daha sonra sipariş verin :).. Çok mu uzun yazdım yawf