16 Şubat 2013 Cumartesi

Ekran Kartım Bozuldu

ekran kartı
Uzun zamandır yazamadım fark etmişsinizdir.Yeni işe başladım oranın koşturmacası,eve geç gelmeler falan derken tabir i caizse bi yemek yemeye bi de yatmaya zor vakit bulur oldum. Tabi pazar günleri hariç :). Özel sektörün tek tail günü olan pazar vücudu dinlendirmeye yetmese de en azından yazı yazmaya vakit buluyodum ki gece sapasağlam olarak kappattığım bilgisayarımı sabah açtığımda ekranda kare kare değişik renklerde ekranı kaplayan görüntüyü görenene kadar. C.tesi gecesi biraz nette dolaşıp kapadığım bilgisayarı pazar sabahı açtığımda bozulduğunu gördüm.
Hemen önceki tecrübelerim beni yanıltmadı tabii ki fakat sistemin tüm bileşenlerini tek tek arkadaşımın bilgisayarında denedik ve sorun Zotac GTX 275 amp ekran kartımda olduğunu fark ettim. Yeni bi tane mi alsam ,tamir mi ettirsen arasında gidip geliyorum şu an. Hani maddi durumlar da çok iyi değil ki arkadaş şu ara. Galiba güvenilir bi tamirci bulursam ki bulunduğum ilde zaten tamir edecek kimse yok o ayrı da il dışından güvenebileceğim biyer olursa tamir ettircem baya da..Gelişmeleri  ve maliyeti  tamir eden şirketi de yazacağım en azından sizlerinde işine yarasın..