27 Ocak 2013 Pazar

Galaxy Y yi sattim HTC One X aliyorum

HTC ONE X-GALAXY S3
Merhabalar arkadaşlar uzun süredir bloga yazı yazamıyordum sebebi ise yeni iş hayatıma başlamamdan dolayıydı. Tabi ki gelen yorumlara telefondan ya da boş oldukça bilgisayardan bi şekilde cevap vermeye çalıştım tabi bu cevap verme aşamalarında galaxy y beni deli etti :). Sebebi açık: düşük işlemci ve ram internete girince özellikle; gmail den giriş yap bloga gir konuyu bul yorum yaz gönder vs. vs derken gerçekten galaxy y yi çekilmez bi hale getiriyor. Tarayıcıda kasmalar,ardından cihazda takılmalar insanı inanın soğutuyor ..
Tabi işe başlamamı da fırsat bilip en nihayetinde paralar gelicek diye :) Galaxy S2-S3 -ONE X aramaya başladım galaxy S2 lerin ikinci el ve garantili olanları 800-900 arası satılıyo. İmei atılmış olanlar ise 700 civarında.. keze S3 e de araya 400 tl daha ekleyip sunmuşlar ..Tabi bu şekliyle bana oldukça pahalı geldi sonuçta S2 2011 de çıkmış bi cihaz.. İnternet kazan ben kepçe cep telefonu ararken hooooooop 32 GB Beyaz HTC One X buldum 850 Tl ye biraz inceledim satıcının profili de iyi hemen sipariş verdim .. Bakalım işlemci ekran,ram,kamera ...donanım oldukça iyi,benim ilk HTC cihazım olacak olan One x nasip olurda elime geçerse incelemesini yaparım .. Şimdilik sağlıcakla kalın