7 Ocak 2008 Pazartesi

Yılbaşı Tacizcilerini DÜNYA duydu :(


2007 yi 2008 e bağlayan gece yani 2007 nin son gecesi Avusturalya kökenli turistlere edilen tacizin görüntüleri tüm Türkiye yi o utanmayanlar yüzünden utandırdı. Hepimizin o görüntüleri kınayarak izledik ancak bildiğiniz gibi Yotube diye bi site var(olmaz görmez olsaydı) Bu görüntüler youtube da da yer aldı ve de turistin çığlıklarını duymayanlar kalmadı ve de bunu yapanlar 57 ytl ceza vererek kurtuldu

BUNU YAPANLAR İNSAN MI DİYE DÜŞÜNDÜM VE DE AŞAĞIDAKİ TÜRK ARKADAŞLARIN YAPTIĞI YORUMLARDAN SONRA SİNİRLENDİM DE

GÖRÜNTÜNÜN ALTINDAKİ TÜRK YORUMCULARDAN
`Ne olacak ben de çok 57 YTL var. Parasıyla değil mi?
O cezanın bedeli 57 YTL ise 114 YTL peşin verip iki defa pa..ik atarım....'
`....Orda o kıza toplu tecavüz edilmeliydi. Hepimiz Nuri Alço'yuz'

YABANCI YORUMLARDAN(türkçeye çevilmiş halidir)

FLAGME169: Türkiye'ye hoşgeldiniz. İşte Türkiye Hastanesi

Spookyping: Yüz milyon kere hayvansınız.

Pinamelt: Bunlar insanlığını kaybetmiş hayvanlar.

Barryfrom: Ben sizin lanet ülkenizde bulundum ve gerçekten siz herkesi taciz edebilirsiniz. Kültürünüz apaçık ortada.

Gerçekten buna tepkisiz kalmamak gerek bişeyler söyleyin sinirden klavyeyi kırıcam
aramalar: yılbaşı tacizcileri,yılbaşında taciz yapanlar,her yılbaşı olanlar,türkiye de yılbaşı